22 Şubat 2013 Cuma

Seni Seviyorum..

Seni Seviyorum..

Mevsim kış, aylardan aralık
Yüreğimde sevda meydanlara iniyorum
Kalabalık şehrin göbeğinde herkes rengarenk
Ben tüm suskun kelimeleri dile getiriyorum
Dipsiz kuyuların dibi gibi hayat..
Ben yaşamanın gırtlağına sarılmış
Seni haykırıyorum..
Seni seviyorum, seni seviyorum..!

Sevdan tepemde
Ayrılığın aşkı öldürme çığlıklarında
Gövdemi sarıp sarmalamış sensizliğin anlamsızlığı
Anladım ki hayat sensiz boş bir çerçeve
Hayatın resmine bıraktığım
Aklım yine bana emanet
Dipsiz dünyanın en dibinde
Hayatın gırtlağına sarılmış
Seni istiyorum..
Ölümü göze alıp ölürcesine..

Şaha kalkmış kalbimin atışlarında sevdan.
Yüreğimi sarıp sarmalamış seni sevmemin devrimi.
Kelimeler kaçak..
Suskunluğuna sığdırmıyorlar seni sevmemi
Hayat ne kadar saklansa da gerçeğinden.
Ben kendi gerçeğimin gırtlağına sarılmış
Seni doğrularımdan haykırıyorum.
Seni seviyorum. seni seviyorum..!!

Seni sevmenin gururu değince yüreğime
İşte o an bir çığlık olup yükseliyor meydanların sesi.
Her nefesinde hayatın adı oluyorsun..
Savrulup çiğ gibi olup düşüyoruz hayata aşkınla..
Hayat ne kadar kaçsa da faniliğinden
Bir yol çizilir ahirete.
İki kapının girişi biri kızıl, biri yeşil..
"Cennet ve Cehennem"
Ben Cennet’in gırtlağına sarılıp
Yeşilleri sana giydiriyorum
Ve bedenimi kızıla atıp
Seni haykırıyorum..!
Seni Seviyorum, Seni Seviyorum..!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder